Bilder kommer jag lovar!!

Bilder kommer!!
jag ska till pappa vid 4 så då komer jag lägga in alla bilder ifrån hoppträningen! :D<3
och sen nästa vecka kanske windan kommer hem igen :D:D:D:D<33333333333333333
iih vad jag längtar & jag får hänga med och hämta henne :T <3
sen så börjar skolan på tisdag & min bästis sa att vi kommer sluta 10över3 varje dag förutom en då vi kommer att ha sovmorgon :o :o :'O
vi får alltid sämst schema!!! Lixom Dklassen slutar iaf 14.10 en dag :o
nee jag vill bara klaga!!
aja bilderna kommer sen som sakt!

Kommentarer
Postat av: random

magad.. vi slutar tidigast fyra..

och senast fem.. :O och börjar åtta varje dag! :D

2010-08-22 @ 13:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0