ett Hopp-pass!

Mitt HOPP-PASS!
först och främst börjar jag med att bygga en bana :D
jag har ca 8 hinder 2 på volten (framhoppning)
sen fixar jag och trixar jag lite  med en bana!
i min bana använder jag :
* Vattenmatta
* Skynke
* Koner!
ja sen går jag in oh fixar i ordning hästen!
Börjar med att skritta och mjuka upp halsen!
få henne i form & trampa bra under sig! :D<3
sen kommer jag fram i trav, jag börjar travapå volten
då hon trampar bättre under sig! 
sen skritta pålånga tyglar & testar om skäncklarna funkar ;) 
Höger & vänster !
sen kortar jag upp tyglarna och fattar galopp!
Jag hoppar fram på hindrena på volten!
sen så hoppar jag 1 hinder i taget på banan & ser hu´r h*n känns!
Pigg, seg eller normal! hehe
 sen när jag hoppat alla hindrena engån eller fler
så börjar jag med att hoppa Banan!
h*n brukar vara framåt! men det funkar endå :D!
Sen travar jag av henne på långa tyglar! :D<3
Så kan ett av mina Hopp-Pass ut
det är ett Lungt hopp-pass! :D

Kommentarer
Postat av: gfkhkf

Måste du skriva utropstecken efter varenda jävla mening?(:

2010-08-17 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0