FRÅGE TÄVLING!

Nu har jag lite tråkigt här!
så jag tänkte köra igång med en liten frågetävling! :D<3
okej! :D
Den som villl vara med Kommentear sitt namn + sitt svar!:D
Tävlingen slutar på fredag kl 12.00! :D
okej här kommer frågan :D
FRÅGA:
Vad tycker ni är roligast att läsa om på min blogg?
Ska jag ändra något eller skriva om något nytt?

Japp Här har ni frågan! :D
om det är mer en 5 st som komenterar/svarar  kommer jag att utse dem 5 bästa
eller dem 3 bästa! och ni får rösta!
Så komigen nu drar tävlingen igång! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Emma jag vill vara med :D



det jag tycker är roligast att läsa om på din blogg är ditt liv :D<3 och dina övningar med hästen :D<33



Nej jag tycker nt att du ska ändra på ngt,

2010-08-16 @ 13:06:06
Postat av: Erica <3

Jag vill också vara med, (L)♥



De jag tycker är roligas att läsa om är ditt liv och om hästar :)Det är så kul bara för att du är en sån underbar person som man bara älskar ju mer man lär känna dig :) Du är så söt och vacker (L)

Men vi måste träffas oftare<3

ILY ♥ IDAANDERSSON♥ERICAPEDERSEN=FOREVER♥



Om ändrar på något så följer inte jag din blogg mer sötnos ;) ÄLSKARDIG<333

2010-08-16 @ 15:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0