hej!

hej! idag skulle Hiss eller diss finalen gått men då min data crashat kan jag inte få bilderna!
så alla som ska vara med får skicka om bilderna!
[email protected]
aja nu kanske jag ska ner till stan och köpa priset! :D hehe!
men hoppas alla kan komentera på mitt nästa inlägg då jag skriver om
ett bra arbetspass!
vad vill ni se isf ? hoppning eller dressyr??
kram!
och jag lovar jag ska fixa sommarhoppet bilderna!! :D
men nu ska jag kika en film så jag skriver om ett träningspass sen! :D<3<3
Hoppning eller dressyr?
vad vill ni se??
eller vill ni se flera bilder?

Kommentarer
Postat av: Halllleluja

Jag vill nog se hoppning :) Men dressyr skulle också vara kul, men det blir hoppning ^^

2010-08-15 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0