Hemma!!

Hej nu är jag hemma!! :D:D<3
jag hade jätte trevligt på Sommarhoppet! många fina hästar & många fin ahopp!! :D
men tyvär så glömde jag kameran hos pappa så ni får se bilderna på lördag om 1 vecka :(
förlåååt!!!
men kanske kan fixa det i veckan om ni vill??
men efter hoppningen var det dax för mat!
alla tog med sig eget och fick grilla själv ;D<3
sen kom mamma och hämtade mej & nu ska jag nog kolla på the sleepers! på 3an ..
skriver mer i morgon puuss!
juste jag har fått ett erbjudande av det förra stallet att rida en 3 åring hjälpa till med inridningen!!
fy vad kul!! ska jag ta det??vad tycker ni??
men jag ska ha kvar windy!! Hon släpper jag aldrig!!:o<33
Men tycker ni att jjag ska ta chansen om jag får??
Men hoppas ni har haft en bra dag & kommer få en fin helg! :'D
Pusshej! :D

Kommentarer
Postat av: Erica det bästa <3

kan du skicka bilderna på mig och jepper när du har din kamera ?:)

2010-08-16 @ 11:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0