hö :)

Japp igår lastade vi HÖ :)
4 t on tror jag  det va vi lastade av :o
em 1 lastet gick riktigt seeegt sen skulle allt hö upp på allas platser(emmas,saras&emelies)
sen skulle vi salta höet efter varje lager ^^
jag fick massa ricmärken PGA . att jag hade kortärmad tröjja!
Så mina tips är :
*Ha lång armad tröjja
* Ha handskar
& drick mycket vatten!! :D
sen så fick jag lasta hö till dem som kom med säckakärrorna:o
så jag kan säjja att jag har lite tränings värk :o HAHA :D
men jag och emelie hade kul iaf (y) eller? HAHA :D
Idag:
Idag  åker jag med nathalie safko & kollar när hon ska hoppträna :)
Hon & Pejji :D<3
hon får skicka några bilder till mej sen så att ni får se lite hoppbilder iaf  hehe ! :D<3
aja jag ska byta om lite nu hejdå eller som en kompis säger:
HÄIDO ! haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0