LISA!

hej!
igår var jag hos lisa! :D
först putsade vi alla hennes sadlar ovh träns så typ : 5-6 träns & 4 sadlar! hehe det var kul!
sen gick vi in i huset , upp till hennes rum och jsg tittade som vanligt på hennes  bilder &  alla hennes priser :o
haha sen sulle hon stryka sin rset som hon van igår & ja hehe den förstördes ^^ jag ska försöka ladda in bilden på  den här sen! ^^
HAHA
sen åt vi mat , det var gott!
sen gick vi och bytte om & hämtade alla ponnyerna från hagen :)
juste lisa har köpt en ny D-ponny det är ett sto och heter INDIAANA :D jätte vacker!
med den ponnyn hade hon tänkt att kunna gå till ponny SM och ponny EM nästa år!:D<3
sen fixade vi i ordning hästarna (Gentleman & nickolina :D) susanne red med ut också (lisas mamma)
hon hade MissManly! :D så vi red på en ponny på 1,38 cm och en ponny på 1,48cm och en häst på 1,58 cm ^^
HAHA <3
vi red loopen , och nickoolina var lite seg men det kan jag förstå det var varmt igår :):)
sen kom erica och hon skulle hämta jeppe i hagen för att erica och lisa  skulle rida ^^
jag skulle igentligen tittat på dem när de skulle ridit på ridbanan hoppning skulle det vara <3
aja på lördag är det sommarhoppet och jag ska dit och fota! puss hej så länge :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0