Nu börjar jag med en liten Hiss eller Diss! :D


Lovisa brännström & Hennes häst kavaljer (kalle)

mycket fint med vita benlindor & det  vita schabraket!
något jag inte gillar sådär jätte mycket är bootsen det hade vart snyggare om de också vart vita!:D
jag tycker det är väldigt fin med en inbakad fläta i svansen !
aja baja inte snurrade tyglar!Hjälmen & stövlarna är ett stor + !
ni två verkar trivas bra ihop!
HISS

Ida Johanssons häst Cookie!
Jag tycker att denna hästen verkar vara väldigt gullig & rar :D
ser ut som en liten knubbis :P hovarna ser också väldigt bra ut så som
man + svans också :D
Helt Klart en
HISS
 
Josefine qvarnberger & hennes egna Charmy
Jag gillar verkligen hur benlindorna matchar  schabraket!
den rosa luddsaken kanske du har där för skav ? knaske inte passar så bra
upp med händerna lite så ser allt bra ut!
En helt klar HISS!

Emma & Agazi!
fint ekipage allting matchar , du ser konsentraread och har bra sits!
jag skulle rekomendera chaps eller ett pra stövlar :D det blir både snyggare och får bättre fäste tycker jag iaf :) annar ser agazzi ut att vara en helt fantastisk ponny :) fint ekipage
HISS

skicka in mera! så kan ni få se vilka som blir hissade och dissade! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0