Okej!

En till Hiss eller diss önskades ! så alla som vill vara med på den får skkicka in sina bidrag till mej!
[email protected] och skriv dej och din hästs namn + veckans Hiss eller diss!
Tävlingen kommer att avslutas Fredag kl 21.00 då alla bilder kommer ut här på bloggen!
jag funderar på¨tycker ni att ni ska få rösta eller ska jag ta den jag tycker är en värdig vinnare ??
eller ska jag lotta fram vinnaren ??
Priset kommer jag att utse i morgon då jag lägger ut alla bilderna !
det måste vara en bild på en häst (din , din favorit , din skötare , en ridskolehäst) eller en bild dej och din häst !
tycker ni att det ska var något tema? Hoppbilder eller dressyr eller varför inte bara en mysig uteritt i skogen ?
men idag räcker det med att du skickar in en bild på din häst eller dej & din häst tsm!

så  reglerna :
*bild på hästen eller dej och häste/ponnyn
*ingen bild från google!
*bara 1 bild per person
´reglerna en så länge ! :D
så kom igen skicka bilden till min mail : [email protected]
rubrik : veckans hiss eller diss
info: ditt namn + hästens namn
senast fredag den 13/8 21.00

cka till och skicka in bilderna från & med nu!
kram & lycka till!  :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska välja :D<3

2010-08-10 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0