Vill Ha en hopp/dressyr tränare!

Jag tycker det bara är så omoget av er ANONYMA!!!!
våga stå för  vad ni säger förfan!
men ni andra bloggläsare ni är underbara :'D<3
Japp jag är sugen påatt träna för en tränare nu i höst
men jag vill inte åka någon stans och träna då windy inte är den lättaste att lasta..
men ska kolla i stallet om t.exom jag kan träna för nathalie safko eftersom hon är utbildad (y)
men men ska kika lite granna! är så sugen på att komma igång med träningen & ridningen!:D:D
haha imorgon blir det ju att åka och lasta hö ska bli skojj men oxå jobbigt :Dhaha
någon som vet en bra & billig tränare skriiv!!
skriver mer i kväll :D<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Karolina helt klart =) http://karolinanoren.com

2010-08-19 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0