hos min mamma;

~ DAGEN ~
yes, kom hemför typ 10 min sedan :P , jag och pappa var först på kyrkogården & tände ljus för gammel farmor& farfaar det samma med hans mormor & morfar .. sedan bar det av till BFK och kollade på ängla hoppet (Y). SHIT vad många duktiga ryttarfe & framförallt ponnyer :o under dem 40 min trillade 2-3 personer av , den 1;a vägrade hästen på och ryttaren kraschade rakt in i hindret;), den 2 ryttaren , gjorde samma sak! & den 3;dje hästen vägrade men när den rivit tog den ett jumboskutt över hindret & ryttaren trillar av oh släpas med i 3 m men som tur var hade hon SÄKERHETSSTIGBYGLAR! hoppas det gick bra med henne! :o
sen nu är jag hos mamma och hoppas på att dem ska komma hem snart ;o så vi kanske åker ner tillK-rumma och tänder ett ljus på morfars grav och ett till bara min bebis (min hund) som jag hoppas har det mycket bra<3
aja skriver mer ikväll <3
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0