Indy ponkeen!<3

~ Typ stallet kanske? ~

HAHAHHAHAHAHHAHAH jag och josefine asså? herregud :S HAHAHHAHA :D<3 du är sjuk min lilla gumma <3
vi hade skit kul iaf! vi misstolkade allt spc på bussen HAHHA :D
sedan  fixade vi hö & sånt :D<3
vi har så kul asså det är sjukt :S haha <3
sen hämtade jag mitt månster ;o haha han var skit lerig!! :o inte snällt INDY <3
sen hämta sadeln & rida lite :D
vi tränade markarbete jag och indy! övade lite på att byta galopp över bom! skit bra övning om jga får säga det själv! ;D sen skrittade vi av dem & vi var lite galna HAHHA :D<3
pappa hämtade mig halv 8 & jag satt och läste mina omdömmen sen duschade jag och nu sitter jag här (Y)
haha ! :D

Annnars i skolan? pratade vi bara om lägret typ HAHAH :D så klockrent asså! :D
specielt malin & karls  grisljjud HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAH <3
och så är man ledig på ONSDAG & TORSDAG dååe!M :P<3
haha aja nu ska jag titta på 2&½ man haha :D<3 dom är grymma!
pusshej<3
lite bilder jjag fotat på Emelie & windy <3
:o <3
vackra tillsammans
kärlek?

Kommentarer
Postat av: josefine

älskar dig:D<3

2010-11-18 @ 00:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0