LEDIG (Y)

~ U-samtal's dagar ~

nu har vi vart lediga i 2 dagar så vi har fått en läxa -.-' skriva om 3 sst nyheter på 3olika kanaler -.-'
men här har ni! ni som inte gjort läxan än! :)

18.30-18.35
lokala nyheter
kanal 4

18.55
Rapport
kanal 2

19.30
regionala nyheter
kanal 1

höhö! :D
under demma 2 dagarna har jag vart i stallet (Y) haha :D<3
indy ponkeen har vart bäst!! igår tränade vi lite ifrån marken och red lite barbacka :D<3
Idag red jag ut med carolina :P vi red ut barbacka <3
HAHA jag hoppade av han i nerförsbacken för det var halt så jag tyckte han skulle få hålla reda på sig själv xD så skulle jag hoppa upp sen igen , jag hittade en bra sten så gick upp på den slängde jag över ena benet och då började han att gå , och där hängde jag som en fåne xD HAHAHHAHAHHAHA <3
shit va carolina skratta xD
sedan fortsatte vi turen som var grymt mysig :)<3
tack carolina för en bra dag <3
sen hem och tröka :P
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0