skolan Igen ..

~ SKOLA ~
yepp! idagvar vi på borås simarena(Y) usch! hatar att bada med klassen:S , iaf! vi simmade 4 längder kanske, 2 rygg & 2 bröst!, sedan hade vi livräddning haha xD malin höll på att dränka mig när hon skulle livrädda mig HAHA xD<3 sen när vi var klara med badet skulle vi fixa i ordning oss det tog typ 45 min & vi hade 30 min på oss sedan kom 150 .. ingen trodde på mig att bussen gick 40 ifrån södratorget..men bussen kom lixom hel :s & alla andra bara den kommer 45 :S:S, ya right.. sedan tillskolan, sedan hem ..
imorgon  ska jag hem och plugga :S vi har sp prov på fredag (Y) HAHA
och juste SNÖN HAR LAGT SIG :'D<3 *En glad ida!!* tjoho!<3
aja, nu ska jag gå !
en bild från mig till er

~ KÄRLEK ~
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0