SNOOOW!

~ SNÖ ~


JAG ÄLSKAR SNÖ! hihi det är sant :D:D  et är så mysigt , förutom när killarna kastar snöbollar HAHA , vad är det med dem igentligen HAHA xD

~ 10 sannigar om mig själv ~

1. jag är mörkrädd..
2.Jag älskar hästar
3. jag vågar inte hoppa vilka hästar som hällst!
4. jag klarar inte av att se på skräckfilmer själv..
5.  Jag älskar min familj
6. jag tål inte rött
7. jag hatar sånna som sviker en!
8.  jag hatar falska personer!
9. jag har vissa perioder dåå jag älskar att blogga! och hatar det..
10. jag tkr det är roligare att blogga då jag får komentarer :D

~ SAKER NI MISSAT UNDER 2009 ~

* min vurpa i skolan
*  första gången jag tolkade
* alla roliga saker haha
.. JAG LOVAR NI S KA DÅ HÄNGA MED UNDER MITT ÅR 2010!


Kommentarer
Postat av: josefine [email protected]

du älskart mejj /jossan;)<3

2010-11-09 @ 21:30:44
Postat av: ida :D

självklart honey! <3 du är ju bäst <3

love u <3

2010-11-14 @ 17:47:48
URL: http://enhoppblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0