Uteritten med carolina

~ uteritt med carolina 18/11 ~

Jag och carolina bestämde oss för att rida ut barbacka på bosse & indy :)
haha ja , när vi kommit till backen så vare glas halt och jag bestämde mig för att hoppa av och leda er honom.
efter det så skulle jag upp också ^^ haha jag hittade en stor sten, och självklart hade jag termobyxer på mig ^^ HAHAHAHA ja s skulle jag smidigt upp på honom men ja jag fic över ena benet sen började han självklart att gå ^^ och då åkte jag ju av ofc xD HAHAHAHAHAja resten av rituren gick utmärkt  :D vi rtavade lite & tog en galopp & sjäälvklart drog han iväg lite ^^ men jag fick stopppå han :D
ja v hade riktigt kul ! tack för ridturen carolina :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0