Följ mig och Indy!

Följ mig och indy här på bloggen!
nä jag stavade inte fel på windy . Utan jag har börjat rida en d-ponny vid namn indy! Indy står i samma stall som windy ,  därför är det lite kul ^^
okej lite info om Indy:
Namn:Indy
Ålder: 6år (tror jag)
Ras: imp.holland (okänd)
ägare: sara carlsson :)
Lite allmän info:
Tävlad 1 m banorfelfritt på nästan alla !
ej startad i dressyr..
en pigg & frammåt ponny med ett underbart psyke,
jag har hoppat 1.10m på han :') första och ända ponnyn jag hoppade så högt på !
jag kommer börja att rida han 1 gng i veckan!
Men jag kommer vara kva rpå windy med, ändå tills hon flyttar!
men nu kommer ni få följa mig & Indy & Wíndy på denna bloggen :)
bland annat , massa fler hästar t.ex:
Zarek
charmy?
och några fler :)

hihi jag ska också fixa i ordning bakrunden & headern troligen :)
träningen med Indy i torsdags kommer på nästa inlägg ;)
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0