Torsdag - 14/10

Dressyr-14/10
I går tränade jag ''dressyr'' jag tränade inget hårt pass utan bara ett lärakänna pass :D
vi tränade mcketpå att lyssna på tygeltag & vikten :) Han var super duktig! sedan provade vi gångarterna lite också:) det gick super :):) jag Jobbade  mycket på volten , emilia fotade så hon ska skicka bilderna snart hoppas jag :) ni ska också få se den filmen när jag ramlar av windy (den dagen jag trillade av 5 ggr) så får ni se hur epic det ser ut att vara! HAHA :)jag ser framemot att träna denna D-ponnyn :):) hihi
nu har jga inte s mycket mer att berätta om ridpasset ..
Uteritt på söndag, skriver lite mer om han då :) ska även uppdater ikväll & i morgon ;)
en bild på indysen<3
(saras bild) Denna sötisen rider jag :D:D:D<3
ska även spi ut nikes aska i sjön i morgon <3
pussherrä<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0