Förlåt!

ber så hemskt mkt om ursäkt..
men har inte haft tid eller ork til att blogga.. men nu blir det ändring!
tränade med windan idag ifrån marken , det var så blött & geggigt i paddocken så vi höll inte på så länge men när vi väl körde igång så tränade vi bakdelsvändningar i mellan trånga utrymmen:D
jag la en bomm på marken och så stod det ett hinder frmme så  när hon hade klarat steg 1 , så gjorde jag det trängre & trängre så hon klarade hyfsat trångt , så hon var yberduktig:D
är jätte stålt!
ska ha henne igen på onsdag :)
I morgon ker jag till LEOS lekand med mina kusiner (Y) sen sover jag hos dem <3
på söndag ska jag vara i kyrkan kl 11.00 då jag ska konfirmera mig :D:D men iaf bloggar i morgon & på söndag kommer 1-2 bilder frå dagens övning in på bloggen <3
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0