fortfarande sjuk ..

som rubriken säger :(..
Imorgon är jag hemma ifrån skoan &så pga feber & öroninflamation ..
Höstmarknade startar i morgon tror jag :) så det  blir att åka till mamma, sen på lördag gå på höstmarknaden :) vi ska göra en ''hemligsak'' som man kan få prova! men avslöjar iget försen det har blivit av :D:D
imorgon när jag kommer till mamma :
så ska jag sova^^
nä men vet inte riktigt vad vi ska göra :)
lördag:
På lördag morgon ska jag åka och kolla på en hoppduell emellan BRS(klubben jag rider för) & 4H-gården :)
bara en kul grej såklart :D
sen ska jag åka till marknaden & fixa den dära ''hemliga'' saken :D
sen hem och mysa med familjen <3
på söndag:
får vi se vad som händer :) har inte planerat så långt än ^^
tack för alla som läser :D
vila i frid nike<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0