HAHA

seriöst! jag vet inte hur många gånger jag läst din jävla blogg!! den är bara så jävla fail!! för det 1:A är det ingen ''gossip'' blogg utan det är mer en , idolblogg? du skriver bara något snällt om de så kallade ''kändisarna'' på bdb ? HAHA det är inte vad jag kallar ''gossip'' !! HAHA  det ärnog inte bara jag som tycker den är tråkkig!? jag har ju fasiken fått mer komentarer en vad du har? och  du säjer att min blogg är kass? HAHAHA jadu? jag vet inte vad jag ska skkriva för du är så patetisk, så snälla försök skriva något läsbart i nästa inlägg! HAHHAHAHA
Have A nice life.. !

Kommentarer
Postat av: elvira - TÄVLING PÅ BLOGGEN!! :D

håller med dej XD!

2010-09-21 @ 23:17:47
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0