svaren

nnellyyyy-mitt liv i ord&bilder om FRÅGA?? ;p:
det är mycket lättare och skönare att hoppa med kortare, varför vet jag inte.. men det är min åsikt:)


svar:

okej :D jag tycker det bara blir mer ostadigare :)
tactack :D







emma om FRÅGA?? ;p:
gör att man får ett bättre "stamp" (tryck) i skänkeln, o har man för långa så så kan man ju inte stå upp, :) ett tips:
korta lädrena, o så ställer du dig i fältsits, ser det bra ut då, så e de en bra längd ;D

svaar:

okej det är bra att veta! ska ta och prova det :)
tack emma för din åsikt! :D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag hoppar med dressys läder och rider dressyr med hoppläder xD fast oftast brukar det bli western läder till båda

2010-09-13 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0