Hästar jag Haft / Ridit!

Nu kommer lite bilder ifrån alla mina häatar jag haft/ridit! men alla kommer inte komma med men dem flesta! :D

Windy :
9 årigt travsto på 155cm, aldrig gått på trav då hon omskolades som''barn''
min kusin emelie fick ehnne i julklapp. Windy var jag medryttare under 1 & ½ års tid.

Nickolina:
14 årigt fjord/arab sto , c-ponny. Mycket envis. Ägare: Lisa forslund
min bästa kompis ponny .
 
Jeppe :
22 årig valcka d-ponny, mycket pigg :) Lisa hade honom hos sig över sommaren 2008,2009 & 2010

Indy:
7-8 åig valack . han är en blandras & en d-ponny . Sara carlsson
äger denna underbara
pålle. Sara red in honom själv & hon lyckades riktigt bra!
Jag har vart medryttare på honom i ½ nu :)

lbrook Damsel :
8 årig importerat sto en d-ponny .
min sommar häst under 2010! världens underbaraste kan jag ju bara säga!<3
om ni vill veta vad som hänt så skriver jag ett inlägg isf :)

Loppan :
en valack. c-ponny. ägare linda!
red honom under en kort kort period!

Lite om vilka hästar jag ridit. men det var inte alla kan jag ju säga! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0